#CTHRUmakeastatementRO

Toamna aceasta, C-THRU revine cu provocarea ca fiecare dintre noi sa faca o declaratie de stil în fiecare zi, sa îmbratiseze atitudinea de star al propriului film, sa #makeastatement. O lume glam, plina de frumos în toate starile sale, este lumea pe care C-THRU o propune pentru descoperirea de sine prin noua campanie #CTHRUmakeastatementRO si prin noul sau parfum, Glamorous.

C-THRU Glamorous

Campania #CTHRUmakeastatementRO se desfasoara printr-un mecanism simplu si are premii fabuloase pentru orice iubitoare de frumos. Perioada de înscriere în campanie este pâna pe 8 noiembrie si se face prin încarcarea unei fotografii pe contul personal de Instagram (care trebuie sa fie public, pentru ca poza sa poate fi vizualizata de organizatori), o fotografie fashion care arata atitudinea glamorous a fiecarei participante.

Pentru ca înscrierile sa fie valide, fiecare fotografie încarcata pe Instagram va contine în textul descriptiv hashtag-ul oficial al campaniei: #CTHRUmakeastatementRO. Participantele pot accesa platforma www.cthrumakeastatement.com pentru inspiratie si pentru a afla câstigatoarea marelui premiu: un set complet C-THRU Glamorous si un voucher H&M în valoare de 1000 lei.

Personajul principal al acestei campanii, parfumul C-THRU Glamorous, este accesoriul ce nu trebuie sa lipseasca din arsenalul oricarei fashionista. Aroma delicioasa debuteaza furtunos cu notele proaspete de lamâie, mere si iedera. Daca feminitatea poate fi surprinsa de notele unui parfum, acestea ar fi notele de mijloc de liliac, iasomie ai lacramioare. Notele finale de chihlimbar si cedru echilibreaza balanta aromei florale si aduc o nota lemnoasa, misterioasa si senzuala pentru un parfum creat special pentru femeia moderna si sofisticata.

V-ati inscris? Daca da, sa imi spuneti si sa imi lasati linkul ca sa va dau like. 🙂

Va pup si va mai astept!